Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha TMAX ABS '17

Yamaha TMAX ABS '17
Yamaha TMAX ABS '17
Yamaha TMAX ABS '17
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


On Off Road 

Descriere

Yamaha TMAX ABS este un scuter 500cc de dimensiuni mari, cunoscut ca fiind  unul dintre cele mai populare variante de scuter Yamaha. Modelul oferă performanțe sportive prin motorul de 530cc 45cp pe injecție, fiind capabil să demareze cu putere și să atingă o viteză considerabilă pe distanțe lungi. În plus, acest scuter este echipat cu o serie de sisteme electronice moderne de asistență la pilotaj: TCS pentru controlul tracțiunii, YCC-T pentru accelerație electronică și ABS. Feature-urile premium nu se opresc aici; pachetul standard include un sistem de pornire fără cheie, are un spațiu extins de depozitare, cric central, toate acestea montate pe un șasiu nou, din aluminiu ușor și rezistent, cu o carenă cu profil sport, creată după standardele cele mai moderne de design. Toate acestea fac din Yamaha TMAX ABS o alegere excelentă de scuter de oraș care se potrivește de minune și la drumuri mai lungi, un partener puternic și serios pentru cei în permanență mișcare.

Caracteristici standard:
- motor cu 2 cilindri, 4 timpi, 4 valve, 530cc, 45cp, pe injectie, cu cuplu marit
- cutie de viteze automata de inalta performanta
- sasiu nou, usor, din aluminiu
- sistem de blocare cu cric central
- sistem ABS in echiparea standard
- ansamblu de instrumente nou si complex TFT
- suspensie spate articulata
- spatiu extins de depozitare pentru 2 semi-casti tip "jet"
- sistem de pornire fara cheie "Smart Key"
- concept complet nou sportiv si dinamic de caroserie
- sistem de acceleratie electronica YCC-T
- rezervor carburant de capacitate generoasa 15L
- conexiune pentru sistemul de siguranta Dainese D-Air
- sistem TCS de control al tractiunii

Scuter cu 2 ani garantie.

Scuter Yamaha de vanzare si in rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.