Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Kawasaki Mule Pro-DXT '18

Kawasaki Mule Pro-DXT '18
Kawasaki Mule Pro-DXT '18
Kawasaki Mule Pro-DXT '18
Acest model nu mai face parte din oferta noastra.
Vezi actualul model: Kawasaki Mule Pro-DXT '19
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Kawasaki Mule Pro-DXT 2018. Cel mai puternic și complet echipat model al seriei Mule, încăpător și puternic, Pro-DXT este alegerea profesioniștilor care vor un vehicul competent în orice mediu. Cu o structură puternică pentru munca grea, are ca dotări principale motorul Diesel puternic de 993cmc cu 3 cilindri ce asigură performanță la urcare cu încarcătură și stabilitate la viteză mică, frânele hidraulice pe disc eficiente cu acționare imediată, transmisia selectabilă electric cu diferențial blocabil ce dă adaptabilitate vehiculului în funcție de teren și aplicații, servodirecția electrică EPS ce asigură un control sporit la vizetă foarte mică, instrumentația digitală completă și multe altele care accentuează și mai mult caracterul utilitar al SXS-ului oferindu-i aptitudinile de invidiat pe care le are. Și pentru ca aplicațiile să se desfășoare mai ușor dispune de un sistem de conversie a benei, putând să alegeți între 2 locuri confortabile pentru încă doi pasageri sau o capacitate de stocare mult mai mare.

Caracteristici standard:

- motor Diesel 993cc 24cp, 3 cilindri, 4 timpi, OHV
- cutie de viteze automată CVT, 2 trepte și marșarier
- tracțiune 2WD/4WD cu butoane de comutare și mod diferențial spate
- diferențial blocabil pe spate
- servodirecție asistată electronic EPS
- suspensii față/spate independente, braț dublu
- frână față cu 2 discuri de 212mm, etriere cu 2 pistoane
- frână spate cu 2 discuri de 212mm, etriere cu 1 piston
- frână de mână cu discuri duble, acționate mecanic
- pornire electrică
- cadru din oțel rezistent și flexibil
- rezervor cu capacitate de 30L pentru autonomie extinsă
- volan cu poziție reglabilă
- 2/4 locuri în funcție de poziția banchetei din spate
- sistem Trans Cab care permite rabatarea banchetei din spate, pentru a adapta vehiculul la necesități
- benă basculantă de 560mm x 1363mm; cu bancheta spate rabatată, bena are dimensiunile 1085mm x 1363mm
- sarcină utilă maximă de 453Kg
- capacitate de remorcare de 907Kg
- display multifuncțional digital
- faruri cu LED 55/60W pentru vizibilitate crescută
- design inspirat din aspectul autovehiculelor de tip camionetă

SXS Kawasaki cu 2 ani garanție

SXS de vânzare și în rate

Istoria Kawasaki

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.