Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Aprilia RS4 50 '19

Aprilia RS4 50 '19
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Aprilia RS4 50 este o motocicleta supersport ieftină, potrivită pentru a fi condusă cu permis de tip B, cu o motorizare compactă și eficientă de 49.9cc, monocilindru în 2 timpi răcit cu lichid. Modelul se face imediat recunoscut prin caroseria zveltă cu alură sportivă, caracterizată prin aerodinamism și modernitate, prin farurile triple din față și prin sistemul de eșapament cu design moștenit de la stilul inconfundabil al motocicletelor Aprilia de curse, un model foarte atractiv care va atrage cu siguranță privirile și admirația celor din jur. Acest supersport 50cc este de asemenea echipat cu suspensii de calitate cu furcă inversă pe față și basculă asimetrică cu amortizor hidraulic pe spate, frâne puternice pe disc cu diametru crescut și vine cu instrumentație de bor analog/digitală. Toate acestea fac din RS4 50 o motocicleta sport entry level, un partener de plimbare în șaua căruia confortul și distracția sunt asigurate.

- motor monocilindru în 2 timpi, 49.9cc
- răcire cu lichid
- cutie de viteze cu 6 trepte
- suspensie față cu furcă inversă, cursă de 110mm
- suspensie spate cu basculă asimetrică, monoamortizor hidraulic, cursă de 122mm
- frână față pe disc de 300mm, etrier radial cu 4 pistoane
- frână spate pe disc de 218mm, etrier cu 1 piston
- rezervor de combustibil de 14.5L
- instrumentație de bord analog/digitală
- spațiu amplu de depozitare sub șa
- sistem de eșapament inspirat din designul motocicletelor de curse
- sistem simplu de schimbare șa pasager cu acoperitoare codiță
- faruri LED pe spate
- faruri triple față


Garanție 2 ani.
Disponibil și în rate

Istoria Aprilia

Despre Aprillia

In Italia, de fiecare data cand cineva pronunta numele orasului Noale, ce are doar 15341  de locuitori, automat gandul zboara la Aprilia. Aprilia a fost o parte a grupului Piaggio, condus de presedintele Roberto Colaninno pana in 2004.

Unul din obiectivele strategice ale grupului a fost acela ca Aprilia  sa intareasca pozitia pe piata motocicletelor si scuterelor, devenind lideri de piata. Totodata se dorea ca Aprilia sa fie singura fabrica din Europa care sa acopere toata gama, de la 50cc la 1000cc.
Identitatea marcii Aprilia s-a consolidate odata cu inceperea colaborarii  R&D cu centrele de productie din Noale si Scorze. Legatura dintre Aprilia si zona Venice dateaza din perioada imediat urmatoare celui de-al doilea razboi mondial, cand Alberto Beggio a deschis o fabrica de biciclete in Noale.

In anul 1968, can fiul lui Alberto, Ivano Beggio a preluat conducerea companiei, Aprilia a intrat pe piata cu lansarea primului scuter de 50cc, colorat in albastru si auriu.
Primele modele au fost comercializate sub numele de Daniela si Colibri, dar renumele s-a datorat modelului de 500cc numti Scarabeo in 1970. Cei de la Aprilia au fost in permanenta stimulati de gandul de a intra in competitiile de la nivel
In anul 1974 Aprilia a realizat prima motocicleta de motocross ce i-a fost incredintata pilotului Maurizio Sgarzani. In anul urmator, 1975, au creat primul model ce nutria sperantele victoriei.

Primele titluri  au sosit in  1977 la clasele 125cc si 250cc in campionatul Italian de Motocross. Apoi in 1978, pilotul Alborghetti a terminat doua dintre curse pe locul trei si a ocupat la general locul 6 in campionatul mondial de motocross, fiind cel mai bun rezultat inregistrat vreodata de un pilot Italian. Intre timp, faima uzinei Aprilia crestea, iar interesul fata de aceasta marca devenea tot mai puternic.national, cele de viteza dar in apecial de cel de motocross.
In anul 1974 Aprilia a realizat prima motocicleta de motocross ce i-a fost incredintata pilotului Maurizio Sgarzani. In anul urmator, 1975, au creat primul model ce nutria sperantele victoriei. Primele titluri  au sosit in  1977 la clasele 125cc si 250cc in campionatul Italian de Motocross.

Apoi in 1978, pilotul Alborghetti a terminat doua dintre curse pe locul trei si a ocupat la general locul 6 in campionatul mondial de motocross, fiind cel mai bun rezultat inregistrat vreodata de un pilot Italian. Intre timp, faima uzinei Aprilia crestea, iar interesul fata de aceasta marca devenea tot mai puternic. In anii 90, Aprilia da lovitura de gratie pe piata scuterelor.
Datorita creativitatii lor, si a ideilor indraznete, au reusit sa sparga vechile conceptii si  sa gaseasca succesul.
Designul celor de la Aprilia a fost mereu unul indraznet, de la modelul Amico, primul scuter ce-a facut apel  la plastic, material ce nu mai fusese utilizat intr-o asa masura pana atunci, pana la modelul déjà legendar Scarabeo. Astazi, conducerea grupului Piaggio, a acordat increderea deplina celor de la Aprilia de a dezvolta cercetarea in sectoarele clasei mijlocii si mari, de a concepe noi motoare si caroserii, pe care sa le produca impreuna cu cei de la Piaggio.

Gama scuterelor Aprilia s-a dezvoltat puternic odata cu folosirea pe modelul consacrat Scarabeo a motoarelor cu capacitati intre 50cc si 500cc, plus noul model Sportcity. Dezvoltarea in acest segment a fost insotita de folosire unei tehnici foarte avansate, a unui stil unic si a inovatiilor originale. Spre exemplu putem amintii modelul Shiver 750, prima motocicleta din lume care a folosit sistemul ‘’ride by wire’’ si modelul Mana 850 care a fost primul care a apelat la o cutie de automata de viteza complet electronica.
In segmental off-road, Aprilia a atins  succesul cu modelele de inalta performanta 450 si 550, modele ce dispuneau de motoare V twins. Pe data de 22 februarie 2008, Aprilia lansa modelul RSV4, denumit ‘’Race Machine’’. Dispunea de un motor format din 4 cilindrii, cu o capacitate de 1000cc si o putere de peste 200 CP in cazul modelului de competitie. Aceasta noua motocicleta a marcat reintoarcerea marcii Aprilia in campionatul Superbike in anul 2009.

Modelul RSV4 destinat comercializarii  a fost lansat inainte de sfarsitul anului  2008.  Sosirea acestui nou model a venit sa confirme intentia marcii Aprilia  de a concura la cel mai inalt model.
Excelenta munca depusa de cei din Noale din cadrul departamentului Racing , a facut ca Aprilia sa castige doua campionate la clasele 125cc si 250cc in 2007 in MotoGP si alte 4 in 2006. In acest moment Aprilia a acumulat 40 de titluri , din care 33 in MotoGP.